Onze waarden

Onze waarden

De Keukenbouwer heeft als familiebedrijf een missie voor ogen. Wij zijn echte keukenbouwers dus uw keuken bouwen is voor ons een ware droom. Maar het is veel meer dan dat…

Klantentevredenheid
is onze eerste pijler.

Dit bereiken we door elke klant te behandelen zoals we zelf graag behandeld worden. De behoeften van onze klanten in kaart brengen, is hierbij het belangrijkste. Daarvoor hebben wij onze keukenadviseurs en binnenhuisarchitecten.

6_waarde_klantentevredenheid.jpg

Door onze nauwkeurige opvolging slagen we er jaarlijks in meer dan 750 keukens te plaatsen, dit betekent dat we jaarlijks 750 families hebben die het keukenbouwer verhaal verder vertellen. Het grootste deel van onze nieuwe klanten, zijn dan ook deze referenties. Een tevreden klant is voor ons de beste reclame die er is. En daar doen we bij de Keukenbouwer alles voor!

Een tweede pijler
is service.

Doordat we een familiebedrijf zijn, durven we stellen dat elke klant een naam heeft en geen nummer is. U als klant heeft een vaste contactpersoon, dit maakt de communicatie erg eenvoudig en vlot.
 

8_waarde_kwaliteit.jpg

Een derde pijler is de kwaliteit van onze keukens. De kasten, van onderkast tot kolomkast, zijn gemaakt uit de beste materialen. Het plaatmateriaal heeft een torenhoge densiteit, waardoor vocht geen probleem kan vormen. De scharnieren en het totale beslag hebben een garantieperiode van 10 jaar. Onze sokkels zijn vervaardigd uit waterwerende materialen en zijn bovendien regelbaar in hoogte, … kortom een keuken van de Keukenbouwer is voor het leven!

Last but not least,
de prijs.

Onze prijs kwaliteit verhouding is dé meest gunstige van de totale keukenmarkt! Wij zijn een familiebedrijf en geen grote keten, waardoor onze kosten beperkt blijven. Uiteraard delen we dit voordeel met u als klant.
 

9_waarde_prijs.png

De uitspraak “klant is koning” is de interne slogan. Logisch toch!?